دسته‌ها
استخدامی جدیدی

استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران (استخدام جدید)

استخدام نیروی دریایی ارتش – 18 اردیبهشت 1401
نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در ادامه راه نورانی شهیدان والامقام و به منظور حفظ تمامیت ارضی و تأمین نیروی انسانی خود در طیف درجه دار پیمانی جهت انجام خدمت در تمامی پایگاه های واقع در جغرافیای کشور عزیزمان ایران اسلامی همرزم می پذیرد.
مهلت ثبت نام از 1 اردیبهشت الی 26 خرداد 1401

مشاهده شرایط استخدام نیروی دریایی ارتش

استخدام نیروی هوایی ارتش – 18 اردیبهشت 1401
نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از بین جوانان (پسر) در طیف درجه داری جهت انجام خدمت در تمامی پایگاه های واقع در جغرافیای کشور عزیزمان ایران اسلامی با شرایط ذیل همرزم می‌پذیرد.
مهلت ثبت نام از 5 اردیبهشت الی 20 خرداد 1401

مشاهده شرایط استخدام نیروی هوایی ارتش

استخدام پدافند هوایی ارتش – 26 فروردین 1401
نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه راه نورانی شهیدان والامقام و به منظور حفظ تمامیت ارضی و تأمین نیروی انسانی خود از بین جوانان متدین، مؤمن در طیف درجه داری جهت انجام خدمت در تمامی پایگاه های واقع در جغرافیای کشور به صورت رسمی و پیمانی (5 ساله) هم‌رزم می پذیرد.
مهلت ثبت نام از 27 فروردین الی 15 خرداد 1401

مشاهده شرایط استخدام پدافند هوایی ارتش

استخدام نیروی زمینی ارتش – 26 اسفند 1400
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه راه نورانی شهیدان والامقام و به منظور حفظ تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی و تأمین نیروی انسانی خود  از بین جوانان متدین، مؤمن، علاقه‌مند به رزمندگی و دارای روحیه انقلابی، ولایتمداری، سلحشوری، استکبارستیزی، از جان گذشتگی، ایثارگری و بسیجی و متعهد به حفظ ارزش های انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران در طیف درجه داری با شرایط و امتیازات ذیل همرزم می پذیرد.
مهلت ثبت نام از 6 فروردین الی 7 خرداد 1401

مشاهده شرایط استخدام نیروی زمینی ارتش

جذب دانشگاه افسری ارتش – 3 آبان 1400
ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی، دریایی و سازمان های تابعه خود جهت پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهیدان از بین جوانان متدین، انقلابی و سلحشور همرزم می پذيرد.
مهلت ثبت نام از 5 آبان الی 15 آذر الی 18 آذر 1400

مشاهده شرایط جذب دانشگاه افسری ارتش